.::.::.!AnTi BoY FrieNdS.::.::.
شعار ما =نابودی پسر ها
Home - Archive - E-mail - Deily - Theme - Profile


 

سلام دخترای جیگر،دل،قلوه خوبید؟

امروزاومدم تایه آپ چندمطلبه کنم وبرم

جملات بزرگان درباره مردان

 

 

برترین ها: ازدواج با یک مرد مثل خریدن کالایی است که مدت ها مشتاقانه از پشت ویترین تماشایش کرده اید اما وقتی به خانه می رسید از خریدنش پشیمان می شوید." جین کر " *****

مرد با ازدواج روی گذشته اش خط می کشد ولی زن باید روی آینده خود خط بکشد. " سینکلر لوییس " *****

قبل از ازدواج، مرد قبل از خواب به حرف هایی می اندیشد که شما گفته اید اما بعد از ازدواج ، مرد قبل از این که شما حرف بزنید به خواب می رود! " هلن رولان " *****

زن بدون مرد مثل یک ماهی بدون دوچرخه است! "گلوریا استاینم " *****

شوهرم گفت به فضای بیشتری احتیاج دارد ، من هم او را به بیرون خانه فرستادم و در را پشت سرش قفل کردم! "رز آنی " *****

پرسش : وقتی شوهرت با عصبانیت از خانه بیرون می رود چه کار می کنی ؟ پاسخ : در را پشت سرش می بندم ! " آنجلا مارتین "*****

مردها با یک بیماری وراثتی متولد می شوند . روانشناسان در تعریف این بیماری می گویند : ترس از اینکه اگر به زنی وابسته شوی ، مرد مجردی در جای دیگری ممکن است از زندگی بیشتر از تو لذت ببرد ! " دیو باری "*****

مردها از صفت " جوان " برای زنهای زیر 18 سال و مردهای زیر 80 سال استفاده می کنند !!! "نانسی لین دزموند " *****

اگر زنی رنگ شاد بپوشد رژ لب بزند ، و کلاه عجیب و غریبی سرش بگذارد ، شوهرش با اکراه او را با خودش به کوچه و خیابان می برد . ولی اگر کلاه کوچکی بر سرش بگذارد و کت و دامن خیاط دوز تن کند شوهرش با کمال میل او را بیرون می برد و تمام مدت به زنی که لباس رنگ شاد پوشیده و کلاه عجیب و غریب سرش گذاشته و رژ لب زده است خیره می شود !!! "بالتیمور بیکن " *****

تنها 99 درصد مردها هستند که باعث بدنامی 1 درصد باقی مانده می شوند! " ناشناس " *****

مرد مثل همان خروسی است که خیال می کند خورشید برای این طلوع می کند که صدای قوقولی قوقوی او را بشنود . "جرج الیوت " *****

ما نقاط مشترک زیادی با هم داشتیم ، من عاشق او بودم و او هم عاشق خودش بود !!! " شلی وینترز " *****

وقتی مردی به من می گوید که می خواهد همه ی ورق هایش را رو کند همیشه بی اختیار به آستینش نگاه می کنم !!! " لزلی بلیشا " *****

تا قبل از ازدواج فقط مرگ می تواند دو عاشق دلداده را ازهم جدا کند اما بعد از ازدواج تقریبا هرچیزی می تواند سبب جدایی آنان شود! "ناشناس" *****

 تصاوير زيباسازی وبلاگ،قالب وبلاگ،خدمات وبلاگ نويسان،آپلودعكس، كد موسيقی، روزگذر دات كام http://www.roozgozar.com

 

1-من از دروغ بدم میاد.(در حالی که از اول دوستیشون شروع به دروغ گفتن میکنن تا آخرش یه روده راست تو شکم این بشر نیست والا نفهمیدیم پول بهشون میدن اینقد دروغ میگن )

 

2-میدونستی چرا باهات دوست شدم چون .... تعریف های بیخود برای خر کردن دخترا مثلا از چشات خوشم امد یا خیلی معصومی و...........

3-من یه مردم به ..... نیاز دارم تو تنها دوست دخترمی اگه تو نیازمو برطرف نکنی پس برم با یکی دیگه یا اینکه اگه اینکارو نکنی یعنی دوسم نداری(آخه همچین با معصومیت میگن که آدم دلش براش میسوزه انگار سرطان دارن دارو میخوان مارمولکی هستن که دومی ندارن)

4-عزیزم من بهت اعتماد کردم با کس دیگه ای دوست نشیا(درحالی که خودش دوس دختر ذخیره ای داره )

5- از وقتی که تو امدی تو زندگیم خیلی زندگی خوبی دارم عاشقتم(این دیگه تکیه کلامشون هس از پس به همه ی دوس دختراشون تکرار کردن آله ذهنشون شده)

6- یه مدتی بهتون نزنگیده حالا بعد از چند روز زنگیده قبل از اینکه شما چیزی بگید:فدات شم وای تصادف کردم،فلانی مرد،و.......(درحالی سرش شلوغ بوده تو یادش رفتی)

7-تو با همه ی دخترا فرق میکنی(حالا با چندتا بوده که تو با همه ی اونا فرق میکنی)

8-وقتی ناراحتن:من فقط تورو دارم از همه دنیا بیزارم تنهام نذار (وای در همه ی موقعیت ها اینا محکم سازی میکنن)

9-وقتی باهم قهر میکنید: اگر تو ........نبودی زیرلنگ من ....... بروگمشو بااون قیافت ريالحالم ازت بهم میخوره ،تو یه دختر مغروری هستی که به هیچی نمی ارزی ..(دست پیش میگیرن که پس نیوفتن)

.

.

.

.

.

کی آدم میشن خداااااااااااا میدونه.....وکی دخترا ذاتشونو میشناسه اینم خدااااااا میدونه .....

niniweblog.com

پسرای این دوره

پسرای این دوره فقط بلدن موهاشونو فشن کنن

لباسای دخترونه و مزخرف تنشون کنن...

خجالت که نمیکشن حتی مثل دخترا آرایش میکنن!!!

جای کار کردنو مفید بودن از دخترا سوءاستفاده میکنن!

خاک تو سرشون که غیرتشون جاشو داده به شهوتشون

صب تا شب تو خیابونا پرسه میزنن تا بزاره یه دختری محلشون بده

ولی اگه بدونن پسرای دختر نما که هیچوقت جای ندارن تو دلامون

مگه فرق دختر و پسر چیه فقط تو غیرتو مردونگیه!!!!

که داداش تو با این کارا پر دادی مردونگیتوووووووووو

 

خانوم باز

 

شاعر مي گه : زن زيبا بود در اين زمونه بلا، الهي هيچ خونه اي بي زن نمونه بلا !!

در جاي ديگه ANDY میگه: بلا اي بلا اي بلا دختره مردم !

در جاي ديگر Sasy Mankan: بلا بلا بلا بلا بلا بلا ، واسه تو مي خرم طلا ملا !

نتيجه: اينكه شاعر نداريم كه. يه مشت خانوم باز داريم!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[darya] []

گپ و چت | طراحی سایت | گالری عکس

ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 15
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 15
بازدید ماه : 30
بازدید کل : 9436
تعداد مطالب : 18
تعداد نظرات : 12
تعداد آنلاین : 1



ساعت فلش